.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجازات 10كیلوخاویار قاچاق فقط 100هزار تومان!
اخیرا قوطی‌های وارد شده از یكی از كشور‌های همسایه كشف شد كه قاچاقچیان با استفاده از آنها می‌توانند 400 كیلوگرم خاویار را به صورت غیرمجاز صادر كنند.عوامل داخلی در كشور با باند قاچاق خاویار در تركیه ...
مجازات 10كیلوخاویار قاچاق فقط 100هزار تومان!

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گیلان اظهار كرد: اخیرا قوطی‌های وارد شده از یكی از كشور‌های همسایه كشف شد كه قاچاقچیان با استفاده از آنها می‌توانستند 400 كیلوگرم خاویار را به صورت غیرمجاز صادر كنند.

به گزارش شمال ،سرهنگ حمید پیرقدیمی تصریح كرد: عوامل داخلی در كشور با باند قاچاق خاویار در تركیه مرتبط هستند كه خاویار ایران را با خاویار غیر بهداشتی و نامرغوب كشور‌های دیگر همچون آذربایجان مخلوط كرده و به نام خاویار ایران به كشور‌های مهم دنیا در اروپا، آمریكا و كانادا به صورت غیر مجاز و قاچاق می‌فروشند.

وی حذف خاویار از زمره كالا‌های قاچاق را غیركارشناسی خواند و تصریح كرد: چون خاویار در زمره كالا‌های قاچاق محسوب نمی‌شود احكام صادره آن در مراجع قضایی برای متخلفان مناسب نیست و اثر چندانی ندارد به طوری كه قاچاق 10 كیلوگرم خاویار كه حدود پنج میلیون تومان ارزش دارد در حكم دادگاه حداكثر 100 هزار تومان جریمه دارد، به همین جهت صیادان غیر مجاز از فرصت موجود استفاده كرده و برای به دست آوردن منافع زودگذر مالی به اقدام ناشایست خود ادامه می‌دهند.

سرهنگ پیرقدیمی بر قرار گرفتن خاویار در زمره كالا‌های قاچاق تاكید كرد و گفت: اولین گام برای محسوب شدن خاویار در زمره كالا‌های قاچاق برعهده شیلات است كه باید با همكاری نیروی انتظامی، قوه قضاییه و سازمان تعزیرات حكومتی اجرا شود.

وی در پایان اظهار كرد: بار‌ها به عنوان فرمانده یگان حفاظت این موضوع را مطرح كردم و از مدیریت حقوقی سازمان شیلات پیگیری این موضوع (قرار گرفتن خاویار در دسته كالا‌های قاچاق) در مراجع مربوطه را درخواست كرده‌ام اما تاكنون جواب قانع‌كننده‌ای داده نشده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهلول 16 شهريور 1386
تا کی باید غذای به این خوبی برای مردم ایران ممنوع باشه .چرا دارید مردم را از تمام نعمتها محروم میکنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.